Tandblekning

Hellu!
Oj vilken lång dag det blev i stan idag, men vad gör det när man är med den bästa HP :D Klockan 8 imorse började jag med min tandblekning som vi gjorde på Alexis kliniken. Efter ca 1,5 timme var det klart och visst ser man lite skillnad i alla fall :) Därefter gick vi och tog varsin latte och tittade runt på stan innan det var dags för HP att bleka sina tänder. Jättenöjda blev vi! Kommer kanske krävas en till blekning om jag verkligen ska bli nöjd men det får bli längre fram i så fall.. Resten av dagen har vi gått runt och tittat i affärer och bara tagit det lugnt. Åt mat på Jensen och nu sitter vi på bussen på väg hem. Är verkligen jättetrött nu känner jag.. Alldeles för få sömntimmar, skärpning! Tanken är att vi ska gå och träna när vi kommer hem, hmm undrar om vi orkar med det asså.. En grym dag har det varit!!

Puss //Emma




























Resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0