En annorlunda vardagsvecka

Hejsan svejsan!
Väldigt ledsen över att jag inte bloggat på ett tag nu men tycker inte det händer så mycket i mitt liv just nu.. Min vardag är helt annorlunda mot förut i och med min operation som gör att jag inte kan träna så som jag vill med långa konditionspass på bandet, trappmaskinen eller crosstrainer. En annan sak detta beror på är att jag har lagt ner mycket mer på att plugga nu denna veckan än vad jag egentligen har gjort innan (känns det som i alla fall). Har under några dagar nu suttit kvar i skolan och pluggat allt från matte, engelska och samhäll. Förra veckan var jag och några kompisar på Kunskap och framtidsmässan där olika högskolor visar upp sig. Detta har fått mig att inse nu i efterhand att jag borde pluggat mer i 1:an och 2:an. Kommer behöva väldigt bra betyg nu för att komma in på den linjen jag faktsikt vill gå. Blev ni nyfikna nu? Jo, jag är nämligen inne  på att läsa till civilekonom vilket faktsikt kräver höga betyg, speciellt i de populäraste städerna. Ska bara fokusera nu i 3:an på att få bra betyg så jag faktsikt kommer in. Som min mamma säger "Allt går om man bara vill", väldigt sant! Idag har jag suttit med en samhällsrapport om högerpopulism och det går väldigt sakta framåt. Har dammsugit hela vårt hus här nu ikväll och har insett att det är skitbra om man är frusen eftersom man blir väldigt varmt under tiden. Om ca en timma börjar PH så då ska jag faktsikt sätta mig och titta på det. Just nu känner jag mig bara väldigt trött och hade väll egentligen behövt gå och lägga mig, men icke!
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0