To much coffee isn't good

Klockan ringde redan kvart i 6 imorse fastän jag hade kunnat sova till ca 7. Rakade benen vilket jag inte gjort på länge, så det kändes skönt. Sedan satte jag mig med historieboken och pluggade inför dagen prov. Ett sjukt stort historia prov har vi idag, orkar inte... Åt sedan frukost med min mamma och bror. Lite för starkt kaffe och kanske en halv kopp för mycket bidrog till att jag har lite ont i magen nu, eller kanske är det nervositeten också. Sitter på bussen nu på väg ner till morgonträning samt skola. Fys idag på gymmet hoppas jag på, trots att jag är trött och seg i kroppen. Var förresten på gymmet igår och kände av i mitt knä efter 15 min på bandet. Obehagligt som tusan då det kändes som det rörde sig inuti knät de sista minuterna. Får kolla upp det idag med sjukgymnasten. Inga fler skador här inte! Yes, ska ta mig igenom den här dagen i skolan bara för sedan är det ju faktiskt helg ;) 

Puss //Emma


Mysmorgon med mami imorse :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0