Inte min dag idag..

Klockan ringde 8 och jag gick upp och gjorde mig frukost och packade klart de sista fotbollssakerna. Idag åkte vi hela laget buss upp till Mariestad och på mitten stannade vi och åt spaghetti och köttfärssås. Kände egentligen redan på uppvärmningen idag först att jag var sjukt mätt och mådde illa efter pastan, sedan ont i huvudet efter smällen på tinningen igår och sist men inte minst att jag hade ont i halsen. I matchens gång fick jag en armbåge på näsbenet så har ont i det också nu. Spelade bara 60 min idag då jag blev utbytt.. Benen var sega som smör efter gårdagens träning så kanske lika bra. Har sovit största delen av bussresan hem nu och snart är vi äntligen hemma. Ska bli skönt!

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0