Inget internet

Hejsan!
Ledsen för dåligt bloggande men mitt internet tog nämligen slut för 2 dagar sen.. Riktigt hemskt att inte ha tillgång till det på mobilen. Kan inte kolla fb, instagram, blogga eller någonting typ. Efter 12 inatt fick jag tillbaka det, vilken lycka! :D I fredags var det jobb en stor del av dagen och därefter en lugn kväll med mami. Igår däremot efter jag jobbat klart blev det hem och fixa sig snabbt. Hade nämligen bestämt med några kompisar att vi skulle träffas ett gäng i Slottsskogen och ha en mysig kväll. Blev kanske inte riktigt som vi tänkt oss.. För det första blev vi sena eftersom tåget vi skulle tagit inte gick. När vi väl var framme och träffade dom andra kom vi inte direkt på något att göra så vi stod där en stund innan vi tog vagnen till Järntorget. En bit därifrån var det nämligen gatufest med högtalare och folk som dansade och drack. Där stannade vi en stund innan halva gänget drog vidare och tillslut hamnade vi på trädgårn där jag och Linnea gick in. En sjukt rolig kväll var det!! :D Inte många timmar inatt men men. Idag har jag gjort så lite man kan ungefär. Just nu sitter jag i alla fall på bussen på väg in till stan där jag ska träffa Nicole för att titta på Katrinelunds bal :)

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0