Biffiga armar

Ska bara skriva här lite först innan jag alldeles strax ska somna. Torsdagen började inte särskilt bra då jag va galet trött, spårvagnarna kom inte och debatten kan jag inte påstå att jag gjorde så bra ifrån mig.. Maten i skolan var äcklig, jag missade tåget hem med 2 min pga spårvagnen.. Lyckodag? Nej. Va på Sportlife med mamma ikväll och det fick bli ett rent arm och bröstpass. Kunde varken cykla, springa, köra crosstrainer eller step up eftersom min ljumske inte är bra än.. :( Har tittat på Sex and the city ikväll och ätit nötter, asså såååå gott! Dock inte nyttigt när jag äter för många.. Varför kan man inte ångra sig innan man gör något, då hade man inte gjort så många misstag. Sängen nu!

Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0