måndag

Dagen har varit upp och ner kan man säga. Skoldagen avslutades med opponeringen som gick helt okej och därefter att mina nycklar försvann. Inte det roligaste direkt då det var alla mina nycklar jag äger :( Åkte till Clas Ohlsson direkt efter jag slutat och fick köpt mig ett kombinationslås, skönt att slippa hålla koll på massa nycklar. Sprang sedan för att hinna med tåget hem och väl hemma blev det en kaffe innan jag gick ut och sprang. 6 km blev det i alla fall och det känns bra. Fick lite ont i min ljumske efteråt men det var nästan väntat. Måste tipsa om en bra spellista på Spotify som jag lyssnar på när jag är ute och springer. Du trycker på Browse -> Party -> Teen party. Perfekta låtar att springa till då det är ett riktigt härligt dunk. Ikväll var jag iväg och tittade en liten stund när mitt fotbollslag tränade och nu sitter jag ner i soffan framför tvn. Fick en liten present av våran materialare, HAHAHA!!
 
Puss //Emma

Presenten jag fick, blir alltid kallad bakis i laget efter mitt efternamn för er som undrar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0