"Lyckan i LA"

Hej svejs! 
Har faktiskt inte haft feber sen imorse så har inprincip haft en feberfri dag :D Har inte gjort speciellt mycket idag utan har legat i soffan hela dagen och tittat på 7 avsnitt av "Lyckan i LA". Ja vad gör man inte när man ar tråkigt? ;) Haha, tycker det ändå har varit kul att kolla på alla avsnitt. Åt tacos förut med min mamma och bror, supergott! Har ingen extrem hunger, men det beror nog egentligen på att jag inte rör mig så mycket heller. Hostar extremt mycket och det gör sååå ont i bröstet, några tips på vad som hjälper? :) Sitter just nu och äter chips med min mamma i soffan. Tjockis är jag.. Hoppas ni andra har haft en bra fredag idag i alla fall. Förresten ar vi sportlov nu vilket är hur skönt som helst! :D Ber till Gud om att han ska göra mig frisk nu.

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0