Medvetslös

Tjabba tjena!
Gick upp med mamma idag och fick skjuts till gymmet. Tog en celcius innan och idag blev det ca 37 min crosstrainer och 600kcal mindre. Lite rygg och mage innan jag skulle duscha. När jag kom hem gjorde jag mig en jättegod frukost som bestod av ägg, proteinsmoothie och kaffe. Tog sedan bussen till skolan trots att vi haft många frivilliga lektioner. Fick fixat med budgeten och inköp till vårt UF-företag. När jag kom hem var jag vrålhungrig så pt lite mat. Har tagit en vilopaus i soffan nu i 20 minuter och ska nu börja packa inför fotbollsfys med laget. Är hur trött som helst och hade bara velat vara hemma och ta det lugnt.. Men icke pucken pö, snart ska det tränas! 

Puss //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0