Galet mycket träningsvärk!

Hellu alla pigga o glada! 
Idag ringde klockan 8:15 och kände verkligen hur seg och tung kroppen va. Men trots det drog jag på mig mina träningskläder, tog ett glas saft och cyklade till gymmet. Fruktansvärt segt gick det på "arc trainern" (crosstrainer utan armar) idag. Benen var tunga och orkade inte alls hålla hög fart, dessutom kändes även andningen tung. Kanske beror på att jag inte hade någon energi alls innan, tror nog det krävs att man dricker en celcius innan träningen på morgonen. Som sagt, man lär ju sig av sina misstag ;) Avslutade med lite mage och en lårmaskin. Har sån sjuk träningsvärk sen boxningen igår asså. Hela övre rygg, axlar, armar och även magen. När jag kom hem blev det en proteinshake med mjölk och chokladprotein, smakade typ chokladmjölk. Sjukt gott!! Frukosten då likadan som övriga veckan. Idag har jag på mig mina nya jeans från Only och gillar dom skarpt. Lite ovant bara att det inte är någon stretch men det vänjer man sig vid antar jag. Gör även premiär med min nya svarta väska från H&M :D Just nu sitter jag på bussen in mot skolan för en lektion. Rätt ovärt känns det ju men tänkte gå kvar lite efter skolan och kika i lite affärer. Have a great day!

Puss //Emma









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0