Stress, ångest, panik!!!

Ganska go skoldag idag faktiskt :) Stannade kvar en stund efter skolan och pluggade matte och allt kändes frid och fröjd, men ikväll när jag satte mig va matteboken som ett helt främmande språk. Fyfan! I alla fall när jag kom hem från skolan förut tog jag en sväng med Jessica till torget och vi köpte oss varsin Magnum. Testade den nya silvriga och den va faktiskt god :) Ikväll har jag suttit med matten och just nu känns det inte bra alls.. När jag känner mig stressad har jag en tendens att småäta vilket jag har gjort här nu ikväll. Naturgodis och hej o hå! Ser och även känner hur kroppen bara sväller. Nyttig vecka va det va?! Går ju bra.. Halsen är i alla fall bättre så imorgon ska jag träna! Ska sova nu, natti.

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0