Milen

God morgon!
Skulle egentligen gått upp idag vid 6 men mådde så illa när jag vaknade att jag somnade om till 6:45. Åt nämligen en hel del kärleksmums och det blev väldigt sött. En halvtimme senare va joggingskorna på och jag sprang. Samma runda som förra gången vilket innebär ca 1 mil. Har så fruktansvärt ont typ som kramp i mina vader, äsch inget som hindrar. Trots sega ben idag tyckte jag nog ändå att det gick lite bättre med andningen :) Har nyss duschat och fixat mig och nu sitter jag ner och njuter av lite frukost. Havregrynsgröt och en kopp kaffe. Har en sjukt stor inlämning idag som ska in senast ikväll så ska sitta lite med den nu inan det är dags att bege sig mot skolan.

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0