Vinst på bortaplan!

Hello goingar!
Idag fick jag gå upp 07:20 eftersom jag skulle bli upphämtad en timma efter det. Ännu en morgon som det kändes som att jag fick sova ut trots att jag fick gå upp tidigt. Gjorde mig lite frukost och satte mig framför tvn innan det var dags att åka. Eftersom matchen va uppe i Åmål stannade vi till på vägen och åt pastasallad på Rasta innan vi fortsatte resan. Så sjukt underbart med vinst fastän det bara blev 1-0. I andra halvlek fick jag gå av planen eftersom jag stukade foten + fick en smäll på vaden, så otroligt onödigt.. -.-' Blev snabbt hem och byta kläder, sminka sig, packa väskan och få i sig lite socker och en kopp kaffe innan det var dags att sätta sig på bussen. Sitter här just nu och är på väg till stan där jag ska möta upp Nicole, för att sedan dra på en 18-årsfest :D Hoppas på en otroligt rolig kväll!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0