I’m here!

God morgon :)
Tänkte berätta lite småsaker som hänt de senaste dagarna då jag inte bloggat. Har bl.a köpt mig ett par leopardbyxor som är hur sköna som helst, ångrar det inte för 5 öre! Sen igår äntligen bestämde jag mig för att beställa proteinpulver från fitnessguru, whop whop :D Skönt att slippa lägga mer energi på det, har nämligen läst om nästan varenda pulver och jämfört. Fick gått till Sportlife igår kväll då jag körde 15 intensiva minuter på crosstrainer, rumpa och mage.

Idag blev det havregrynsgröt med skivad banan, kanel och till det en kopp kaffe. Förvånande? ;) Tss, måste erkänna att jag mår väldigt bra när jag börjar dagen så. Håller mig lagom mätt fram tills lunchen i skolan, vilket är bra :) Havregrynsgröten mår min mage bra av eftersom det är lent och dessutom ger mig massa fiber. Banan ger mig mer mättnadskänsla och dessutom sötar gröten. Kanelen är bra om man vill hålla blodsockret nere och dessutom är det ju såå gott. Kaffet är min livskraft som får mig en aning piggare och som gör att jag orkar med dagen. En perfekt frukost helt enkelt! Just nu sitter jag på bussen ner till stan, ännu en skoldag jag har framför mig.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0