Vinst för SVERIGE!!!

Har varit en helt okej fredag idag :) Träning, ekonomi, historia och juridik på schemat i skolan. Tog tåget hem 16:40 och sedan blev det en snabb sväng på torget innan jag gick hem. Blev en sväng till Ica med mamma för att handla lite och därefter gjorde vi pizza :D Älskar verkligen hemmagjord pizza! Började titta lite på Idol men så fort fotbollen mellan Sverige-Österrike började bytte vi såklart kanal ;) Har unnat mig lite nötter och 70% choklad nu ikväll också. Tycker jag kan få vara värd det efter det låga kaloriintaget jag har hållit mig till de här 5 dagarna :) Njuter har nu av Sveriges vinst med 2-1, imorgon är det våran tur att slå Holmalund i sista kvalmatchen :) 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0