Liseberg

Borde egentligen inte ligga här i sängen och skriva just nu eftersom klockan ringer om 4,5 timme.. Har fått i mig lite väl för mycket socker ikväll som får mina ögon att hålla sig vakna. 

I lördags vann vi mot Lindome med 2-1, helt fantastiskt! :D Sååå galet bra gjort av oss!! Firade genom att jag, mamma och bror hyrde film på Hemmakväll. Nu väntar nästa match på lördag mot Holmalund. 

Idag gick jag upp runt halv 10 och åt frukost med min bror. Fixade mig sedan och fixade lite grejer innan jag och min bror handlade och lämnade tillbaka filmen. Fick även bakat lite småkakor som idag var shackrutor. När mamma sen kom hem åt vi snabbt lite lunch innan vi tig bilen ner till Göteborg, för att möta upp moster och kusin för att gå på Liseberg. Fick åkt kanonen, balder, spinnrock, virvelvinden, lisebergshjulet och uppskjutet. Min kusin vann stjärnvinst på M&M och min bror vann en paradisask, medan jag bara slösade pengar.. En riktigt mysig dag blev det!
Nu ska jag faktiskt försöka sova lite.. Godnatt!!

Puss //Emma








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0