Gym, massage och plugg!

Dagens pass på gymmet bestod av 30 min på crosstrainer och därefter en rumpmaskin och så avslutade jag med mage. Blev bl.a gående planka, sneda situps, raka situps med benen i 90 grader och mountain climber etc. Ett gött pass blev det då jag svettades som bara den, det seriöst rann om mig och droppade ner på golvet.. Men det är la så det ska vara när man kört slut på sig antar jag? ;) Slängde i mig en proteinshake innan jag gick hemåt igen. Runt 18:30 kom Madde hem till mig med massagesäng och olja och gav mig en helkroppsmassage, så otroligt skönt! Tusen tack Madde, det där behövde jag verkligen kan man säga. Resten av kvällen har jag tillbringat framför min dator och skrivit på en inlämningsuppgift som ska skickas in imorgon. Wiho, är så otroligt bra på att börja med saker i tid! Skärpning Emma! Nu blir det sängen, sover alldeles för lite varje natt nu vilket inte är så bra.. Godnatt!

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0