Så typiskt...

God morgon!
Redan igår när jag kom hem från träningen kände jag ju av i halsen, och det hade inte blivit bättre idag som jag hade hoppats på.. :( Det första jag gjorde var att ta en C-vitamin brustablett innan jag gjorde blåbärsgröt och en kopp kaffe till frukost. Blir ingen morgonträning för mig inte :( Det är så typiskt att jag ska bli sjuk nu när det börjat gå hyfsat bra för mig med viktnedgången och träningen. Utan träning blir jag oftast sötsugen och har 0 motivation till att äta nyttigt. I alla fall så sitter jag på bussen in nu för att åka och prata med tränarna, börjar egentligen inte mina riktiga lektioner förrän 12. Nu ska jag titta på "Hela Sverige bakar" som jag missade igår när det gick på tv. 

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0