Ont i halsen....

God morgon!
Idag är det EXAKT 1 månad sen jag startade med min kost ordentligt. Så imorse innan frukosten vägde och mätte jag mig + att mamma tog en efter bild. Kul att se resultaten på bara 1 månad! Tänkte lägga upp mått, vikt och bilderna ikväll så ni får ta del av mitt resultat. Unnade mig en tunn skiva bröd med ost och paprika nu imorse och till det 1 apelsin och te för halsen. Är sjukt mätt just nu!

Igårkväll när jag skulle gå till Ulrika för att köpa en Victoria's Secret body mist låg det en mobil på gatan som någon hade tappat. Självklart tog jag upp den för att idag ha lämnat in den till polisen. Men igår ringde nämligen hennes kompis på den (det var en tants mobil) och så fick jag lämnat över den till henne igen. Hon gav mig en hittelön på 100:-, värt!! :D Resten av kvällen bestod av plugg och till pluggandet gjorde jag mig en kopp te och åt lite snacks. Kokos, mandlar och några frön, supergott!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0