Wish wish wish

Blev en sväng till Sportlife förut idag då jag först solade och sedan tränade lite. 30 min på bandet idag igen och sedan bål, plankan och squats. Hemma väntade en god middag som mami hade lagat. Kyckling i ugn, fetaostsallad och soltorkade tomater. Kvällsmys blev 1 äpple, frön, mandlar, valnötter och russin. Mums! Önskar så sjukt mycket att jag var smal nu och kunde äta precis vad jag vill. Varje dag behöver man hela tiden tänka på vad man ska äta och vad som är nyttigt osv. Vissa går ner i vikt bara sådär utan att ens behöva kämpa medan andra har det tvärtom. Saknar kroppen jag hade i somras, och ska nu kämpa för att få tillbaka den!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0