New jacket

Morning!
Åh vad jag ser fram emot den här dagen, bara for upp ur sängen klockan 07:15 när klockan ringde :D Har bara 2 lektioner idag eftersom tyskan inte börjar förrän nästa vecka. Inte vilka lektioner som helst heller utan svenska då jag bara sitter och skriver på min bok och sen idrott då vi bara ska öva in en dans. Happy happy happy!! :D Igår kväll kom mami hem med en ny jacka till mig dessutom. Jag som verkligen ha velat ha en ny hela vintern och det passade ju perfekt för idag var det riktigt kallt ute. Den är möjligtvis lite stor kanske men bättre för stor än för liten :) Usch blev ingen direkt nyttig frukost idag för jag inte riktigt hann med att göra gröt, därför blev det två supergoda mackor och en kopp kaffe. Nu sitter jag på tåget redo för denna goa skoldagen!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0