Älska gymmet!!!

Hejsan alla goingar!
Idag var det upp tidigt som gällde för att ta bussen 07:50 till skolan. Till frukost gjorde jag gröt på havrekli som igår, gott! Första lektionen var T&T innan vi kunde äta frukost för att sedan träna. Brukar bara ta en kopp kaffe och en frukt så jag får i mig lite energi. Nu kommer det låta som att jag äter hela tiden, haha. Efter träningen var det lunch innan vi hade våra 2 lektioner idag. Bussen hem var knökfull så fick stå nästan hela resan som var på 65 min eftersom den var sen... 16:00 drog jag och Liv till Sportlife och dagens pass bestod av kondition, armar och mage. Nyss kommit hem och väntar nu på att mami ska komma hem så vi kan äta lite köttsoppa :)

Puss //Emma

Bild på mig från imorse innan jag gick till bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0