Proteingröt med bär

Blev inte alls som jag hade tänkt mig. Efter bara 8 min på bandet började jag få ordentligt ont i benhinnorna.. Åhh! Sprang i alla fall 10 min och direkt efter gick jag till step maskinen där jag körde ett fettförbränningsprogram i 20 min. Trodde jag skulle svimma i slutet, och när jag klev av den mådde jag så illa att jag trodde jag skulle spy. Usch! Körde lite mage och rygg innan jag sedan gick och duschade. Har precis ätit lite frukost nu som fick bli havregrynsgröt med proteinpulver från fitnessguru med jordgubbar på och till det en kopp kaffe. Är mätt som en plätt nu och ska bara se klart ett avsnitt av dessertmästarna innan jag sätter igång med samhällsrapporten. 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0