Skoldator

Hellu,
Skolan idag har varit helt okej, är riktigt seg nu bara. Blev ingen träning för mig imorse utan jag bara tittade på och passade med några som också va förkylda. Lektionerna är ju inte speciellt intressanta så dem skippar jag att snacka om ;) Sista lektionen fick vi våra datorer i alla fall :D Kommer kännas sjukt ovant att inte ha Mac men men man vänjer la sig. Sitter just nu på tåget och väntar på att det ska börja åka, vill bara hem!

Imorgon åker min söta vän Nicole till Portugal, gissa om jag är avundsjuk?! Hon kommer vara så sjukt brun när hon kommer tillbaka. Kommer sakna henne såååå mycket! <3 Hoppas du får en toppenvecka sötis! :)<3

Puss //Emma


Kommentarer
Postat av: Nicole

Åh tack älskling! Kommer sakna dig sååå mycket med! Ska sola lite för dig med för är i Sverige lär det inte bli mycket sol ;) kommer sakna dig vännen<3 <3 puuusss

2012-09-10 @ 22:22:23
URL: http://Nattstad.se/nicoleromero

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0