Pluggar företagsekonomi

Tjao!
Provet idag gick bajs precis som jag trodde... Nästa gång ska jag verkligen få bra på det har jag bestämt mig för. Efter tyskan hade vi svenska och efter den slutade vi eftersom idrotten va inställd :D Så jag var hemma redan klockan 1 idag, underbart! Bestämde mig för att baka muffins när jag kom hem och så blev det. 15 stycken choklad, havregryn kokos muffins och 15 blåbär och kokos muffins. Riktigt goda blev dem, favoriten va blåbär och kokos. Sedan har jag suttit och pluggat företagsekonomi som vi ska ha prov på imorgon. Får hoppas på det bästa bara :) Har nyss ätit lite mat och nu är det dags att plugga igen.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0