Gratis espresso

Var så sjukt trött igår och därför hann jag inte med att blogga något, tyvärr.. Kom hem sent, åt, tog en powernap och åkte sen och träna. Huvudet hängde inte med för 5 öre så träningen gick ganska dåligt :( Grät när jag kom innanför dörren igår för att jag var så trött. Idag var det en go dag i skolan. Bara 2 lektioner efter att vi hade tränat. Däremot tog jag tåget som gick en timma senare för att jag satt kvar och plugga lite med en grej som jag, Bella och Nicole gör tillsammans :) Nu skall jag sätta i hörlurarna och fortsätta titta på en as bra serie som jag började titta på imorse, Postkod 1321 heter den tror jag. Fick mig även en gratis espresso på centralen, gott!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0