Sallad framför Eurovision sing contest

Tjabba tjena!
Dåligt bloggande även idag men nu kommer ett inlägg :) Skolan idag gick superfort! Denna veckan har vi tema vecka och jag sitter och för en sminkväska :D Chill!! Lagade kyckling med fetaost sallad till mig och min bror när vi kom hem och sen klockan 5 åkte jag med han på sån där kväll på hans skola. Vi gick tipspromenad, kollade runt och filade (kaffe för mig) innan det var dags för mig att åka till fotbollsträningen. Go träning var det, men känns redan tufft med värmen.. Kunde åka hem i bara shorts, linne och en skinnjacka, asgött!! Nu sitter jag äntligen ner i soffan och ser på Eurovision song contest och äter sallad :)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0