Humörsvängningar

När jag kom hem idag från skolan var humöret i te alls på topp.. Jag var så fruktansvärt depp, ledsen och arg för liksom ingenting. Jag och mami fick gjort rent i kaninburen och även fixat lite med Molly. Tråkigt att behöva säga detta men vet inte hur länge till jag behåller henne även fast jag vill ha kvar henne. Har liksom i te den tiden att gosa med henne varje dag och städa buren så ofta som man behöver göra.. Tränar mycket + att jag ska hinna med skolan. Nog om det nu innan jag börjar gråta! Mitt humör har lugnat sig nu men stackars min lilla mami som fått stå ut med mig idag, tycker synd om henne <3 Just nu sitter jag med datorn i knät och ska fortsätta på min teknikuppgift som ska vara inlämnad på söndag.

Puss  //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0