The day before my birthday

Tränade crosstrainer förrut i 30min och lite situps på det, känns bra! :D Har sen dess kollat paradise hotel, åhh vad jag älskar det programmet ♥ Har packat min träningsväska också så den är klar till imorgon när jag ska iväg 8 på morgonen för då blir det av mot SM. FETT TAGGAD!!! Fast vet ju inte om jag direkt kommer få spela något men ändå :D Känner mig så otroligt gosig just nu med leggings, den här randiga tröjan och ett par vita gosiga strumpor ♥ Får la fortsätta min fredag med att sitta i sängen och titta på paradise hotel för jag känner att det inte finns så mycket annat att göra.. Imorgon blir jag 16, yyeeeaaah!!

Puss ♥ //Emma





Kommentarer
Postat av: janna (:

wah fin, grattis i förskott emma :D

2012-02-04 @ 10:40:03
URL: http://absolutjanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0