Semledagen!

En riktig tjockisdag är det idag minsann! Undrar egentligen hur många det är som äter semlor idag, jag ska inte göra det i alla fall! Även fast det hade varit riktigt gott att äta en semla eftersom jag tycker dem är så fantastiskt goda, så ska jag stå emot idag för nu är det nyttigt som gäller! Tänk att kunna gå på stranden i sommar i bikini och tycka att man själv är snygg och inte har något att skämmas över, hade varit en sån lycka :D

Till vad jag har gjort sen jag kom hem. Fick en god middag när jag kom hem som bestod av oxkött, bakad potatis och en god sallad, hur gott som helst! ♥ Därefter åkte mami och papi till Ikea medan jag stannade hemma och satte på mig träningskläderna och på med hörlurarna. Tränade crosstrainer i hela 60 min idag och efter det körde jag situps. Jag är verkligen på god väg känner jag :D Nu är kroppen helt slut och jag ska alldeles strax sätta igång med pluggandet.

Puss ♥ //Emma

Bild på förra årets semlor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0