1 Advent

Gokväll :)
Tänkte börja med att berätta om igår kväll. Jo det blev nämligen så att jag åkte hem till min fina vän Liv där jag också sov över. Vi bakade pepparkakor och såg julkalendern och hade det mysigt.

Idag vaknade jag upp hemma hos henne och vi åt en god frukost framför julkalendern som vi tittade på datorn. Tycker faktiskt årets julkalender är riktigt bra än så länge :D Vi började göra pepparkakshus innan min mami hämtade upp mig. Det var nästan bara hem och vända för sedan begav vi oss iväg till min moster och kusin. Där firade vi lite advent med mormor också, med såklart lite pepparkakor, glögg och massa annat onyttigt.. Då var jag alltså där igen då jag mådde så illa att jag bara ville spy, usch. Känner att det är en extremt jobbig period för mig just nu med allt så som skola, träning, familj, flytt och vänner. Är både stressad och deppig lite då och då och vad gör jag då? Jo jag äter tills jag nästan spyr. Inte bra alls men jag ska försöka få ordning på livet.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0