Mys hemma hos mormor ♥

Gokväll!
Just nu sitter jag hemma i mormors hus och har det mysigt! ♥ Vi har precis ätit grillad kyckling och potatissallad och nu ska vi snart ta en fika. Blev verkligen stressigt hemma förut eftersom jag kom på detta ganska sent att jag skulle kunna åka och hälsa på mormor efter träningen. Så vid 4 börjde jag laga mat som blev pasta och köttfärs och sedan när vi hade ätit klart var klockan redan 5. Då var det bara 1 halvtimme som jag hade på mig att packa alla saker som jag skulle ha med mig hem till mormor + träningskläder innan jag skulle bli upphämtad av en lagkompis. Det var ganska go träning idag så det var gott, dock känner jag verkligen att jag inte kan skjuta!! Hoppas det snart blir bättre.. Imorgon är det gräspremiär, ÄNTLIGEN!! :D:D:D Ska bli så otroligt skönt att slippa det äckliga gruset och istället få dra på sig grässkorna, underbar känsla! ♥ Nu är också kina arbetet inskickat så nu blev det som det blev.

Puss ♥ //Emma



Mormors lilla valp Matilda, såå söt! ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

det blev säkert jättebraaa:)) <3

2012-04-03 @ 10:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0