April april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!

1 april idag och detta innebär nu att det verkligen är vår på riktigt! Det blåser i och för sig idag och är bara 4°C men solen skiner i alla fall :D På lördag är det redan påskafton, kommer bli så otroligt mysigt jag verkligen älskar påsken. Alla är så glada, man äter god mat och så finns det massor av godis!! Mitt påskägg i år består troligtvis av något helt annat än godis eftersom jag inte äter det just nu. Det kommer bli en svår påsk för mig känner jag på mig eftersom jag älskar dem där små påskäggen som man bara kan köpa under påsk :( Jaja, jag skall nu sätta mig ner och jobba skiten med kina arbetet som skall vara inlämnat på måndag! Klockan 14:45 idag är det nämligen DM match mot Henån så det är bara att börja tagga inför den samtidigt ;)

Puss ♥ //Emma

Såå sjukt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0