Stressig dag !

Dagen började med att min lillebror kommer ner och skriker
- Emma vi har missat bussen !
Fick panik och ringer mami men självklart svarar hon inte -.-' till slut svarade hon
och så åkte hon ifrån jobbet för att köra min bror till skolan och mig till min prao :)
Kom en halvtimma sent men whatever ;) Gjorde samma saker på Tjörnbagarn som
jag har gjort resten av veckan.. När jag hade slutat och skulle ta bussen så kom jag
på att jag hade glömt mitt busskort, great ! Hittade som tur ett kontoladdningskort.
Drog till skolan och satte mig och pluggade på trafikmärken, sedan drog jag och
Melissa till konfirmationen. Sedan var det dags för fotbollsträning och dagens träning
gick så sjukt bra ! :D Just nu sitter jag och kollar på Lyxfällan och ska snart gå och
börja göra mig i ordning inför natten.

Puss ♥ //Emma

Bilden är på en tavla som vi har !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0