Festen var grym !

Födelsedagsfesten hos min kompis igår var riktigt lyckad måste jag säga ! :D
Hade verkligen hur kul som helst, gjorde även årets första dopp i sjön !
Det var verkligen lyckat ! Vaknade upp hos henne idag och gick sedan hem
och när jag kommer innanför dörren så sitter pappa med bandage runt benet :s
Då berättade dem att pappa kanske har brytit benet och dem skulle in till sjukhuset.
Självklar hade han gjort det, medan dem har varit på sjukhuset hela dagen har jag
varit med mina vänner i Bastevik och haft det mysigt ! ♥ Har proppat i mig en
massa onyttiga saker och nej det är inte okej ! Jaja, det har varit en bra dag ändå,
tycker dock synd om min lilla pappa ♥ Snart kommer dem hem och då blir det
potatissallad och rostbiff, muuuuums !

Puss ♥ //Emma











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0