Stan med Melissa !

Idag vaknade jag och Melissa runt 11, tidigt för att lägga sig klockan 4 tycker
jag, haha ! Vi åt frukost och när vi var klara med att fixa oss så drog drog vi
ner till stan. Vi gick runt i lite affärer och inne på Åhlens hittade jag en riktigt
fin ring och självklart köpte jag den (A) Vi fikade inne på espresso house och
där delade vi på en grillad ost och skinkmacka och så tog jag en stor frapino,
muuuuums ! ♥ Lite senare gick vi in på ett konditori och där köpte vi en kaka
som var hur god som helst! :o Vet tyvärr inte vad den heter men men.. När
vi hade fikat klart var det dags för mig att ta tåget till mammas jobb och så
åkte jag med henne hem :) Ikväll har jag tränat, riktigt gött får jag säga !
Ne nu ska jag snart sova så jag säger godnatt ! ♥

Puss ♥ //Emma



LOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0