Dumma snö! :(

Hejsan bloggen!
Idag vaknade jag av att min lillebror kom in och sa att jag skulle gå upp.
Jag hade alltså glömt att ställa min väckarklocka som mamma sa åt mi att jag
skulle göra igår för att väcka min bror. Istället blev det tvärtom, haha! :D Jag
försov mig bara en kvart så det var ju inte så illa men ändå :) När jag tittade
ut genom fönstret sen så ser jag att det kommit massa snö, buuuuu ! Vill inte
ha mer snö och slask nu! Efter vi hade slutat skolan så hade snön blivit regn
istället, ännu sämre! Så jag fick promenera till konfirmationen i regn helt
ensam.. :( Konfirmationen var inte jättekul heller och efter den fick jag vänta
i 2 timmar på att min träning skulle börja, segt som fan! Jag fick roa mig genom
att vara på Ica i 1 tim och sedan en pizzerian resten av tiden tills träningen skulle
börja. Träningen idag bestod av fotbolls work out som var riktigt kul men svårt :S
Vi hade också mycket styrka och jag hade sån otrolig träningsvärk efter gårdagens
träning och nu kommer jag ha i exakt hela kroppen imorgon ! Vi ska åka skidor/
snowboard i med skolan imorgon så det var ju ingen bra tajming direkt om man
säger så.. Nu står mami och gör pannkakor som jag ska ha med mig imorgon (A)
Ska bli riktigt kul att få åka snowboard tycker jag ! :D♥ Nemen nu måste jag sluta
skriva och börja fixa lite saker så det är klart tills imorgon :)

Puss ♥ //Emma


Bild från Branäs förra året ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0