Fotade lite !

Tog ut kaninen förut och myste en stund med henne ♥ Satt på altanen medan det
regnade och klippte bort lite päls som var äcklig :) Sedan gick jag ut och fotade
lite i trädgården, finns inte så mycket mer att fota där känns det som, vill ut i
världen och fota ! Bara att börja spara pengar säger jag bara, haha ! :D Papi
kom hem med glass sen också så då åt vi lite av den, riktigt god glass ! ♥
Just nu står pappa och lagar lax o potatis medan jag ligger i sängen och lyssnar
på musik, ibland är livet härligt ! Ikväll är det fotbollsträningen igen och jag
hoppas på att det går bättre idag :)

Puss ♥ //Emma



























Oredigerade bilder förutom dem 2 sista !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0