No- kemi

På fredag har vi prov på kemi och jag har inte pluggat
någonting! Eller jo just nu försöker jag plugga men det
går inget vidare.. Jag orkar inte! :O Jag är hur trött som
helst och har bestämmt mig för att jag ska lägga mig
tidigt idag! Att gå och lägga sig tidigt igår gick inte särskilt
bra kan jag ju berätta ;) Det är först nu man börjar förstå
hur härligt det var att gå på lågstadiet och mellanstadiet.
Typ inga läxor, inga prov, shiet vad man önskar att det var
så nu! Men jaja det är inget man kan ändra på, bara att
hålla på att plugga och få bra betyg! (y) Näe nu kan jag inte
skriva mer måste verkligen plugga! :O

Puss ;*

plugga plugga plugga...

Kommentarer
Postat av: Anna

SV; Det är ju inte dåligt :)!

Vi kom tvåa i vår serie, men förlorade åttondelsfinalen mot Tyresö efter straffar :)



Men vilken snygg kemi bok ni har ;o!

2010-10-26 @ 16:55:13
URL: http://annahilpinens.blogg.se/
Postat av: Anna

SV; Tack :)!

Hahah, ja, vi har en tråkig blå bok xd

2010-10-26 @ 20:31:47
URL: http://annahilpinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0