I´m sorry!

Hej Bloggen!
Min data är fortfarande hos min farbror!
Han har inte kunnat laga den än och som det ser ut nu
så funkar den inte över huvudtaget :/
Tänk om alla mina bilder försvinner! :O
Jag har hur mycket bilder som helst på min data så dem
får verkligen inte försvinna!
Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, eftersom
inte min pappas data funkar heller så blir det lite svårt! ♥

Idag har man varit i skolan och som sagt vi hade förhör på
religon. Jag kom ju på igår att vi hade läxa tills idag :S
Jag fick 11/16, inte så dåligt endå! ;)
Vi fick sluta tidigare idag för alla våra lärare skulle på begravning.
Jag, micka & jessica drog till torget och sen kom också
min mamma dit! :)
Jag hittade världens snyggaste skor, men mamma vägrade
köpa dem till mig :/
Eller hur är det orättvist? :O
Men hon köpte nya team sportia strumpor och spets trosor! (A)


Ikväll har man varit iväg på fotbollsträning!
Alltid lika kul med fotboll! ;D
Men nu ska jag köra lite styrketränin innan jag går och lägger mig.

Puss puss ;*


Kommentarer
Postat av: Mickan :)<3

Men det var ju väldigt konstigt att hon inte köpte dom ;)

Jag ahr fortfarande inte fattat NÄR du hade tänkt använda dom XD

2010-03-09 @ 20:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0