1 timma cardio

God morgon!
Satte klockan på 7:30 idag för att hinna med gymmet på morgonen. Ska nämligen träffa Emmis idag och vi ska åka ut till köpcentrumet Bergvik här i Karlstad. Eftersom våran grupp är klar med gruppuppgiften och har skickat in den innebär det att vi är lediga denna fredag och resten av helgen, underbart! På gymmet idag började jag med 30 min crosstrainer fölt av 20 min powerwalk på bandet med lutning och sedan 10 min rodd. Ett riktigt cardiopass idag på 1 timma vilket känns helt underbart nu i efterhand haha. Avslutade med lite magövningar innan jag började promenera hemåt. Testade den nya Nocoo med smak av skumtomte och den var faktsikt en av favoriterna. Möjligtvis att den var lite söt för att dricka innan ett spinningpass men annars så tycker jag verkligen om den. Har nyss kommit hem och tagit en dusch och nu sitter jag och äter lite frukost samtdigit som jag bloggar. Fiberhavregrynsgöt med banan och kanel samt en kopp kaffe. Känns verkligen som man har börjat fredagen på bästa sätt nu. Nu måste jag dock skynda på lite eftersom jag snart ska träffa Emma.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0