Trött idag

Hej och god eftermiddag!
Jag tänkte börja med att berätta att jag sprang hela 7,5 km med detta knä. Kände av lite förstås under hela löprundan men tog det försiktigt trots allt. Vilken lycka det var trots att man har tappat så mycket kondition och kände sig som en flodhäst när man var ute och sprang.
 
Idag var det till att stiga upp tidigt igen för att vara i bibblan runt 8-8:30.  Satt och pluggade fram till klockan 15 då föreläsningen började. Höll på att somna under föreläsningen som höll på i 2 timmar, då snackar vi trött. Har nyss kommit hem och satte genast igång kaffebryggaren, så nu sitter jag här med en kopp kaffe och en nutrilett bar. Känner mig verkligen hur trött som helst och hjärnan är helt mosig. Trots det ska jag försöka plugga lite till här nu ikväll och sedan tänkte jag komma iväg till gymmet en sväng. Kan behövas om man säger så..
 
Puss //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0