Solen är som en drog

Hejsan svejsan!
Blev att jag skippade båda föreläsningarna idag och ångrar det fkatiskt inte alls för det har varit så soligt och fint väder ute. Har verkligen tagit vara på hela dagen genom att sitta på balkongen och fick pluggat lite grann. Emma kom förbi och solade med mig en stund på dagen vilket var kul att få lite sällskap. Nu ikväll har jag varit på gymmet med Jakob och tränat rygg. Hade egentligen behövt köra kondition men det fick jag skippa idag och funderar på att köra ett morgonpass imorgon istället. Sitter nu och sväljer ner en proteinshake och ska läsa igenom lite teori innan det sedan är dags att hoppa i säng.
 
Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0