Vilket väder!

Tänkte dra gårdagen lite kort här först eftersom jag inte han skriva något om den igår. Vårt UF-företag har nu äntligen beställt in vår produkt och nu bara väntar vi på att den ska komma! Gick runt en sväng i stan med Nicole och tittade lite och avslutade med att köpa några små goda macarons. Sååå gott! När jag kom hem blev det lite mat innan mamma, min bror och jag var på invigning och julklappskväll på torget. Köpte en hel del faktiskt som jag kan visa upp någon dag. 

Idag gick jag upp halv 7 med min bror och mamma och åkte en sväng till gymmet. Körde 10 min crosstrainer och sedan lite styrka, fruktansvärt onödigt känner jag nu då mitt knä börjar hoppa igen.. Passade på att sola i 15 min också bara för att få lite fräschhet ;) Tog sedan bilen snabbt hem för att hinna packa klart set sista inför skolan och ikväll. Ska nämligen följa med Nicole hem efter skolan och ikväll blir det utgång i stan!! :D Hoppas knät håller ;) Ett otroligt fint väder har vi idag samt bara en lektion i skolan så det går inte annat än att vara lycklig! 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0