Jag kan om jag vill

Körde ett ordentligt träningspass på gymmet imorse. Gick 1 timma på trappan vilket gjorde att jag förbrände 1170 kcal. Gött!! Solade direkt efter innan jag gick hemåt. Åt frukost med min bror innan vi promenerade ner på torget. Köpte godis inför halloween och fick även lämnat in kameran på lagning. När jag sedan kom hem städade jag hela huset och då menar jag både dammvippade, dammsög och tvättade golv. Bäddade även rent i min säng, så underbart :) Till middag blev det tacos och nu ikväll har jag hämtat ett par skor hos Liv och varit hemma hos papi. Såg idol och en bra film tillsammans innan jag körde hem. Nu blir det sängen för mig.

Puss //Emma









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0