Marstrand

Hejsan!
Den här dagen har verkligen varit upp och ner. Började dagen med att hela jag bara kändes helt ur balans. Valbo lämnade WO mot oss vilket gav oss 3 gratispoäng och därmed gjorde så vi ligger först i tabellen nu! :D När matchen blev inställd följde jag med mamma och bror till Marstrand där vi skulle möta upp min moster och kusin. Jag övningskörde hela vägen och det gick faktiskt rätt bra. Hann inte vara så länge på Marstrand men det var trevligt den stunden det var. Vi åt nu ikväll middag på en italiensk restaurang kallad "Trattoria alberobello". Sjukt god pizza verkligen, åt upp allting! Snabbt hem efter för att byta kläder och nu sitter jag på bussen på väg till stan. Ikväll blir det nämligen bio med några klasskompisar och vi ska "The Conjuring". Vet seriöst inte vad jag har gett mig in på, kommer dö!!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0