host host

God morgon, eller kanske god lunch ska jag säga. Vaknade upp idag runt 07:20 och kände mig riktigt hungrig, så tog mig 3 stycken rostade mackor, lite te och gick sedan och la mig igen. Sov faktiskt enda fram till 11:00 sen vilket va bra, jag brukar nämligen ha så otroligt svårt för att sova när jag är sjuk :( Hostan har börjat komma idag nu också, snuvan fortsätter, huvudet känns tungt och alla körtlar i magen gör ont. Vill bara bli frisk nu så jag kan träna, vara med kompisar och gå i skolan igen. Idag är det ju fredag så egentligen hade jag viljat tillbringa den här dagen med mina goa vänner, men istället får jag gå runt här hemma och typ bara kolla på film.. Måste börja plugga idag också så jag inte kommer efter, det är ju inte så bra ;) Nu känner jag att magen kurrar lite trots att jag har så ont i den så får ta mig något att äta.
 
Puss //Emma
Blir en bild från när jag var på Model House i Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0