Glad tjej!!!

Allt har känts så bra idag och bättre blev det! Min tränare ringde nyss och jag fick berättat för honom om att jag vilar idag från träningen eftersom jag fortfarande har lite ont i baksida lår.. :/ Han berättade att jag är i startelvan på lördag i div 2 matchen :D Inte bara det utan även sa han att det har gått bra nu de senaste matcherna och att det bara är en tidsfråga innan det blir min fasta position som back i div 2, helt galet!! :D:D Från att ha gått från att spela med 95/96 till att spela med även 94 till att gå upp och spela div 3 till att börja i damlaget till att nu snart ha en fast position i div 2, allt detta på bara några år! Känns nästan overkligt :o Nu ska jag upp och köra lite styrka eftersom det inte blev någon träning för mig idag.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0