Blev ändrade planer igår!

När jag kom hem igår från matchen duschade jag och slängde på mig myskläder. Det var nämligen tänkt så att jag inte skulle med på lagfesten men så blev det, och tur va det :D Hade verkligen en riktigt rolig kväll inne i Göteborg med laget och herrarna. Såg lite av fotbollen också, i alla fall straffarna ;) Kvällen började med förfest hos en i laget och sedan tog alla bussen in till Göteborg där festen fortsatte, grym kväll helt enkelt!

Vaknade nu ca 10:00 på morgonen och känner mig faktiskt pigg trots det att jag kom hem sent. Lite hungrig nu bara eftersom det enda jag åt igår var min våffla till frukost, proteindryck efter matchen, ett knäckebröd, makrill i tomatsås och en banan. Ska se om resten hade tänkt att vakna någon gång så vi kan äta lite frukost :)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0