Supergod frukost

Goddag!
Min morgon började med att jag vaknade ca. 10:00, lite trött eftersom det blev ganska sent igår. Inte det minsta hungrig, kanske inte så konstigt efter allt jag tryckte i mig igår. Tittade ut genom dörren och såg att det spöregnade men efter en stund blev det uppehåll och jag drog på mig mina träningskläder för en springtur. När jag sprungit ca. 200 m öppnar sig himlen igen och det börjar störtregna.. Inte förrän jag nästan var hemma slutade regnet, haha! Sprang alltså 6 km i ösregn, tröjan satt helt klistrad på kroppen pga att den var så genomblöt, slapp i alla fall alla äckliga insekter i ansiktet när jag sprang ;) Tog mig en varm go dusch när jag kom in innan jag satte igång och gjorde frukost. Bananpannkaka med kesella och jordgubbar blev det, supergod frukost! Det förtjänade jag verkligen. Nu har solen tittat fram och himlen är blå med några små fläckiga vita moln. Dags att börja dammsuga huset nu så jag får det gjort.
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0